Cycling | 武嶺

Roy Tanck's Flickr Widget requires Flash Player 9 or better.

Get this widget at roytanck.com

清晨6:11
0


  • The stars will wheel forth from their daytime hiding places. And one of those lights, slightly brighter than the rest, will be my wing tip passing over."物換星移,夜幕低垂。有一束光 格外耀眼,那是我的機翼劃過天際的痕跡"
  • 跳上自行車,騎個二至三個小時,是一種非常深刻且私人的儀式
  • 我無法把比賽看得太隨便,我總認為自己是參賽者,是運動員,不是什麼弱不禁風的上班族或許我不是頂尖的運動員,但至少我遵守運動道德,也渴望冒險
  • 永遠得不到的東西或許會很令人著迷,但卻很難帶給你快樂
  • 莫不有始,鮮克有終

0 意見:

張貼留言